احمد دنیامالی رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر با حضور در موسسه همشهری با مدیران این موسسه گفت‌وگو کرد.

وي ضمن تقدير از انتشار محصولات متنوع در موسسه همشهري با اشاره به رسالت خطير روزنامه‌نگاري و مسائل و مقتضيات اين حرفه تصريح كرد: هر كشوري كه رسانه ها را در حوزه مديريت و محتوا تقويت كند، ديگر چندان نيازي به نهادهاي نظارتي ندارد و رسانه ها چشم بيناي آن جامعه خواهند شد. دنيامالي افزود: وقتي رسانه محدود شود، ناخودآگاه تخريب و تحريف جان مي‌گيرد و در جاي روشنگري مي‌نشيند كه اصلا به نفع نظام و مردم نيست. وي افزود: حتي قوانين هم بايد با رسانه مدارا كنند و نبايد مناسبات سخت و مكانيكي در اين حوزه حاكم باشد. البته مقصود من رسانه‌اي است كه در چارچوب مقررات و عرف نظام اسلامي‌فعاليت مي‌كند.

اين عضو شوراي شهر با تقدير از زحمات همكاران موسسه همشهري اين موسسه را داراي ظرفيت هاي بالايي دانست و تاكيد كرد كه نبايد با ايجاد محدوديت دست و پاي نويسندگان و خبرنگاران را ببنديم و محدود كنيم.رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر، نحوه ارتباط اين كميسيون با بخش هاي مرتبط شهرداري را يك تعامل خوب و سازنده ارزيابي كرد كه به سود شهروندان و پروژه هاي شهري صورت مي‌گيرد.

احمد دنيامالي كه خود سابقه فعاليت پنج ساله در جايگاه معاونت شهرداري داشته و اكنون بر كرسي نمايندگي مردم تهران در شوراي اسلامي‌شهر تهران تكيه زده است، اقدامات شهرداري تهران را در 8 سال اخير بسيار خوب توصيف كرد و كارهاي زيربنايي صورت گرفته در شهر در حوزه هاي مختلف را برگ برنده مديريت شهري دانست. دنيامالي از مديران همشهري خواست تا اقدامات زيربنايي انجام گرفته را با بيان ساده و روشنگرانه براي مردم تبيين كنند تا افكار عمومي‌از اين اقدامات و آثار مثبت آن باخبر شوند.

اين عضو شوراي شهر به عنوان نمونه به اقدامات مديريت شهري در موضوع حسابرسي شركت ها و مجموعه اقدامات در جهت شفاف سازي مالي اشاره و آن را ارزنده توصيف كرد. رئيس كميسيون فني و عمراني شوراي شهر البته به دليل كثرت فعاليت‌ها و پروژه هاي شهري در دوره مديريت اخير به نقاط ضعف موجود در برخي از اين پروژه ها هم اشاره كرد.مشروح گفت‌وگوي ما با احمد دنيامالي را به‌زودي در همشهري مي‌خوانيد.