مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های این سازمان در سال ۹۳ گفت: براساس برنامه ۵ساله، تعهد ما ساخت ۱۴ بازار میوه و تره‌بار در مناطق مختلف شهر تهران است که خوشبختانه تمامی این بازارها در حال حاضر، در مرحله اجرا قرار گرفته‌اند.

احمد صفوي با اعلام اين مطلب افزود: علاوه بر اين، قرار است امسال10 بازار ميوه و تره‌بار موجود كه از لحاظ فيزيكي مناسب نيستند نوسازي شوند. به‌طور كلي، برنامه سازمان ميادين ميوه و تره‌بار در سال 93 احداث و نوسازي 24بازار ميوه و تره‌بار است.او با اشاره به روند اجراي ساخت بازارهاي ميوه و تره‌بار بيان كرد: بازارها در مناطق مختلف شهري ساخته مي‌شوند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري تهران عنوان كرد:براساس مطالعات مقدماتي كه از سوي مركز مطالعات شهرداري تهران و دانشگاه تهران تدوين شده در مجموع 237ميدان و بازار ميوه و تره‌بار در مناطق مختلف پيشنهاد شده است. صفوي در ادامه با بيان اينكه موضوع مشاركت بخش خصوصي در راه‌اندازي بازار ميوه و تره‌بار در دست بررسي است، گفت: با توجه به منابع مالي مورد نياز براي ساخت 374بازار، طرحي را در دست بررسي داريم تا بتوانيم از پتانسيل بخش خصوصي استفاده كنيم.