همشهری آنلاین: در ادامه رقابت‌های کریکت قهرمانی نوجوانان آسیا در قطر، تیم ایران مقابل تیم قدرتمند هنگ کنگ تن به شکست داد و به مقام چهارم قاره کهن دست یافت.

"سعید بهروزی"، دبیر انجمن کریکت و سرپرست تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: هنگ کنگ یکی از مدعیان جدی این مسابقات است و بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند، اما واقعیت این است که حریف تجربه بیشتری نسبت به نفرات تیم ایران داشت.

وی اضافه کرد: هنگ کنگ امشب در بازی پایانی مقابل افغانستان، دیگر تیم قدرتمند این رقابت‌ها قرار می‌گیرد و هر تیمی که فاتح این دیدار سرنوشت‌ساز و حساس شود، به سید یک راه خواهد یافت.

بهروزی در ادامه تصریح کرد: تیم‌های کویت و ایران به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم آسیا را کسب کردند و در سید دو آسیا ماندند، اما قطر با کسب مقامی پنجمی به سید سه سقوط کرد. ضمن این که امارات در همان ابتدای کار انصراف داد و ادامه نداد.

وی با اشاره به سطح کیفی خوب این مسابقات اظهار داشت: هنگ کنگ و افغانستان یک سروگردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بودند و تجربه و کلاس بالاتری داشتند.

دبیر انجمن کریکت در ادامه گفت: این مسابقات میدان بسیار خوبی برای آتیه داران کریکت کشورمان بود تا ضریب دانش و تجربه خود را مضاعف کنند و ما در تلاش هستیم این ملی‌پوشان بتوانند پشتوانه‌های خوبی برای فردا باشند.

شایان ذکر است مسابقات یادشده با حضور شش تیم و به صورت دوره‌ای در زمین کریکت " وستن پارک " شهر دوحه، مرکز قطر برگزار شد.

تیم ملی کریکت نوجوانان کشورمان را در اين مسابقات "محمود رشیددار "، معلم نام آشنای پاکستانی و سرمربی تیم‌های ملی ایران هدایت می‌کرد.

برچسب‌ها