به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفهای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار مینماید.
مقالات علمیدر سه بخش سخنرانیهای ویژه، سخنرانیهای تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیلهای بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد میشود مدیران روابطعمومیبانکها، بیمهها و سایر سازمانها و شرکتهای مرتبط نتایج فعالیتها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ایهای این صنعت بهره مند گردند.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت مینماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوریهای خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمیرا در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
محورهای اصلی همایش
الف- روابط عمومي
- جايگاه و نقش روابطعمومي در بانک و بیمه
- روابط عمومي و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
- روابط عمومي و اهميت اخلاقيات در صنعت بانک و بیمه
- ارتباطات يكپارچه و مسئوليت اجتماعي در فعاليتهای بانک و بیمه
- نقش روابطعمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
- روابط عمومي، بانکداري ايمن و فرهنگ سازي
- روابط عمومي، خوشنامي و سلامت بانکي
- ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مديريت هوشمندانه امور بانك و بیمه
- بانك، بیمه و خدمات روابط عمومي با بهرهگیری از رسانههاي جديد
- روابط عمومي، رفتار مشتري، تکنولوژي و آيندۀ خدمات بانکی و بیمه ای
- چالشهاي دستاندرکاران روابط عمومي در صنعت بانک و بیمه
- روابطعمومیو بانکداری تخصصی
- روابطعمومیو بازاریابی خدمات بانک و بیمه
- جایگاه روابطعمومیو تقویت ارتباطات درون سازمانی
- راهکارهای روابطعمومیبین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه
- برنامه ریزی و پژوهش در روابطعمومیبانک، بیمه و بورس
- نقش روابطعمومیدر تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه
ب- تبليغات
- تبلیغات و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
- تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه
- تبلیغات و جایگاه مسئوليت اجتماعي در صنعت بانک و بیمه
- جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع
- رويکردهاي فعلي به تبليغات بانک و بیمه
- وجوه ترويج و تبليغ در صنعت بانک و بیمه
- موارد جديد تأکيد بر سياستهای تبليغي خدمات بانک و بیمه
- خلاقيت در تبليغات جاري بانک و بیمه؛ شکلها و قالبهای جدید برای فعالیت
- نحوۀ بهينهسازي بودجه براي کارزارهاي تبليغات بانکی
- پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت
- ابزارها و روشهای موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین
ج- تقویم همایش
- آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات: 20 مهرماه 1393
- اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات: 30 مهرماه 1393
- آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 20 ماه 1393
- اعلام نتایج داوری اصل مقالات: 30 آبان ماه 1393
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/ مراجعه کنند.