همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات آتش نشانی در طول برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از سوی آتش نشانی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه ایستگاه 53 سازمان آتش نشانی، پوشش محدوده مصلی را بر عهده دارد، تمامی ایستگاه‌های اطراف مصلی تهران نیز در آماده باش ویژه هستند.

ملکی ادامه داد: همچنین تیم‌های خودرویی نیز در دو شیفت صبح و عصر در چند نقطه از مصلی و خروجی شبستان مستقر شده تا در صورت بروز حادثه احتمالی در کوتاه ترین زمان ممکن به محل برسند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در طول زمان آماده سازی نمایشگاه نیز آتش نشانی در مصلی حضور داشت خاطر نشان کرد: آتش نشانان در این ایام در آماده باش کامل هستند و در ایام آماده سازی نمایشگاه نیز برخی از کارشناسان سازمان، ایمنی غرفه‌ها را بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به احتمال بروز حادثه به غرفه داران و مراجعه کنندگان هشدار داد ضمن حفظ خونسردی خود با سامانه 125 تماس گرفته و از انجام اقدامات عجولانه جدا پرهیز کنند.

ملکی با بیان اینکه جنس روزنامه‌ها و مجلات کاغذی است، افزود: از شهروندان می‌خواهم با توجه به اینکه ممکن است درون سطل‌های زباله اطراف و محوطه باز شبستان حجم زیادی از کاغذ انباشته شده باشد از پرتاب ته سیگار روشن خود به درون سطل‌های زباله پرهیز کنند.