همشهری آنلاین: همزمان با اجرای برنامه سوگ چامه‌ها (اجتماع آیینی هنرمندان) تئاتر زخمه بر رمل به کارگردانی آتیلا پسیانی اجرا می‌شود و همچنین علی نصیریان، امیرحسین مدرس و الهام پاوه‌نژاد در ادامه برنامه‌های سوگ چامه‌ها اقدام به مقتل خوانی در خیمه ۱۰ می‌کنند.

به گزارش فارس؛ در ادامه اجتماع آیینی هنرمندان قرار است علی نصیریان بازیگرسرشناس سینما و تلویزیون 30 آبان ماه، الهام پاوه نژاد پنج شنبه 29 آبان ماه با حضور در خیمه 10 مقتل خوانی می کنند.

همچنین قرار است آتیلا پسیانی؛ هنرمند برجسته‌ تئاتر و سینما؛ نیز در روز‌های جمعه و شنبه- 30 آبان و اول آذرماه- نمایش «زخمه بر رمل» را اجرا کند.

امیر حسین مدرس و غلامحسین کویتی‌پور از دیگر هنرمندان حاضر در برنامه سوگ چامه ها هستند که پنج شنبه کویتی پور و جمعه 30 آبان ماه امیر حسین مدرس با حضور در خیمه 10 نوحه های عاشورایی را زمزمه می کنند.

«سوگ چامه‌‌ها» عنوان اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر است که با هدایت و کارگردانی حسین پارسایی در 10 خیمه‌ی برپا شده در برج میلاد برگزار می‌شود.

نقالی، پرده‌خوانی، چاووش‌خوانی، شروه‌خوانی و همچنین اجرای مراسم‌هایی چون فانوس‌گردانی، تشت‌گذاری و گهواره گردانی از جمله برنامه‌هایی دیگر خیمه‌های «سوگ ‌چامه‌ها» است.