همشهری آنلاین: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: این آمادگی را داریم که از ساعت ۱۰:۳۰ یکشنبه ۲ آذر تماشاگران را پذیرش کنیم.

توفیق کابلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به هر ترتیب مانند سال‌های گذشته تماشاگرانی هم که قبل از این ساعت به ورزشگاه بیایند را نخواهیم گذاشت پشت دربمانند و با هماهنگی صورت گرفته همه آنها وارد ورزشگاه می‌شوند.

وی همچنین ازاجرای برنامه‌های فرهنگی توسط سازمان لیگ فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی خبر داد و گفت:برخی برنامه‌های فرهنگی از طریق اسکوربرد ورزشگاه ارایه می‌شود.

کابلی بیان داشت: مدیریت مجموعه ورزشی آزادی تهران طبق روال کاری و برنامه‌ریزی انجام شده در طول هفته گذشته برای برگزاری مناسب شهرآورد جلسات مختلفی را برگزار کرد و هم اکنون این آمادگی به طور کامل وجود دارد که میزبان تماشاگران فهیم هر دو تیم پرسپولیس و استقلال باشیم.

  • ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی بازگشایی شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران ادامه داد: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی از دو هفته گذشته باهماهنگی یگان وی‍ژه ومسئولان مترو بازگشایی شده و مردم می‌توانند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه و کاهش ترافیک از مترو برای آمدن به ورزشگاه آزادی تهران استفاده کنند.

وی همچنین به تماشاگران هم توصیه کرد که در حفظ و نگهداری مجموعه ورزشی آزادی تهران تلاش کنند.

کابلی در خصوص اینکه آیا خبرنگاران خانم اجازه ورود به ورزشگاه آزادی تهران را دارند یا خیر؟ گفت: این موضوع در گذشته سابقه نداشته و تصمیمی هم برای آن تاکنون گرفته نشده است.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس شهرآورد 79 از هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) فردا (یکشنبه) ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.