همشهری آنلاین: رنکینگ برترین‌های مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، پیش از این و با برگزاری مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا، تیم‌های ملی دختران و پسران کشورمان با کسب عنوان نائب قهرمانی به کار خود در این بازي‌ها پایان دادند.

بر این اساس پس از رقابت دو هفته‌ای تنیسورها، در پایان لاچین افشین، نماینده کشورمان از استان آذربایجان غربی در هفته نخست صاحب عنوان قهرمانی و در هفته دوم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و در مجموع ایران نائب قهرمان شد.

سهراب دگمه‌چین، سینا مقیمی و ارکین توتونچی ترکیب تیم ملی پسران و لاچین افشین، مهتا خانلو و نیلوفر زینال‌پور ترکیب تیم ملی دختران را تشکیل دادند.

رده‌بندی نهایی از سوی فدراسیون جهانی ( ITF ) اعلام شد که از بین ۱۵ تنیسور در بخش دختران، لاچین افشین با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تنیسورهایی از عراق و لبنان نیز دوم و سوم شدند و مهتا خانلو نیز جایگاه ششم را به خود اختصاص داد.

همچنین در بخش پسران تنیسورهای لبنان، اردن و سریلانکا در جایگاه اول تا سوم ایستادند و سهراب دگمه‌چین، سینا مقیمی و ارکین توتونچی به ترتیب رتبه های دهم، سیزدهم و هفدهم را به دست آوردند.

یادآور می‌شود سرپرستی تیم‌های ملی بر عهده فرشاد صفتی بود و اکبر طاهری به عنوان مربی تیم ملی پسران و ندا نوریان نیز به عنوان مربی تیم ملی دختران، تنیسورها را در این رقابت‌ها همراهی کردند.