همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس، این روز را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

بسمه تعالی

آیت‌الله شهید سید حسن مدرس یکی از روحانیون متعهد و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار در تاریخ ایران است که با اقدامات شایسته‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد توانست در آن دوران مملو از ظلم و تباهی ضمن ایستادگی در برابر شکنجه‌های نظام پلید شاهنشاهی از تصویب بسیاری از طرح‌هایی که به هر طریقی به اسلام و استقلال کشور خدشه وارد می‌کرد، جلوگیری به عمل آورد. بنیانگذار انقلاب در خصوص این فرزانه مؤمن و انقلابی عنوان نمودند: «شهید مدرس مجاهدی عظیم الشأن و متعهدی برومند و عالم بزرگواری که در دوران اختناق رضاخانی می زیست. زمانی که قلم ها شکسته و زبان ها بسته و گلوها فشرده بود او از اظهار حق و ابطال باطل دریغ نمی‌کرد.»

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این عالم عالیقدر، روز مجلس را به تمامی خدمتگزاران ملت در مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌نمایم. به یقین مجلس نماد اقتدار مردم و جامعه است. درباره اهمیت جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران می توان به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود که فرمودند: «جایگاه مجلس، جایگاهی بسیار عالی برای انعکاس نظرات و اراده ملت در وضع قوانین و مقررات و رگه‌های اجرایی است».

امید است به یاری خدای متعال نمایندگان محترم همواره در خدمت به نظام و ملت ،موفق و سربلند باشند.

سید محمدعلی شهیدی