همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه از پیوستن والریو ورمیگلییو پاسور ایتالیایی به تیم والیال شهرداری ارومیه خبر داد.

به گزارش مهر و به نقل از سایت باشگاه شهرداری ارومیه، احد یوسفی مدیر عامل اين باشگاه در خصوص انتخاب جایگزین سعید معروف، ضمن بیان مطلب فوق اعلام کرد: پاسور ايتاليايي با عقد قراردادی تا پایان فصل 93 به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست.

وی ادامه داد: بعد از اینکه جدایی سعید معروف از تیم شهرداری ارومیه قطعی شد بلافاصله از همان لحظه رایزنی‌ها و مذاکرات خود را با چندین پاسور خارجی انجام دادیم و بالاخره دیشب ( 11 دي) این رایزنی‌ها جواب داد و به جای معروف با پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا که رزومه بسیار خوب و سطح بالایی را در کارنامه خود دارد، قرارداد منعقد کردیم.

مدير عامل باشگاه شهرداري اروميه تصریح کرد: این بازیکن از رزومه خوبی برخوردار است و همین فصل را درکوپرا پیاچنزا بازی می‌کرد که با مذاکرات مستقیم صورت گرفته با فدرسیون والیبال ایتالیا و باشگاه کوپرا پیاچنزا رضایت نامه این بازیکن را دریافت کردیم تا او بتواند در مقابل تيم نوین کشاورز تهران برای شهرداری ارومیه به میدان برود.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های متعدد توسط سرمربی تیم این بازیکن مورد تائيد قرارگرفت و با پیشنهاد جهانگیر سیدعباسی اقدام به جذب اين پاسور ايتاليايي کردیم.

یوسفی همچنین گفت: نام این بازیکن ایتالیایی valerio vermiglio (والريو ورميگلييو) است و این پاسور خارجی طی یکی دو روز آینده به ارومیه خواهد آمد و به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

اين بازیکن همان بازیکنی است که در سال 2010 در تيم ملی واليبال ایتالیا مقابل تیم ملی ایران بازی کرده است.