همشهری آنلاین: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور در ۵ کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل با مشارکت بانوان در سقز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اين مسابقات روز جمعه (12 دي) به میزبانی شهرستان سقز در 5 کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل برگزار شد. در این دوره از مسابقات 73 اتومبیلران از 11 استان گلستان، چهار محال و بختیاری، زنجـان، سمنـان، همـدان، کردستـان، کرمانشـاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران با هم به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان با نظارت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در کلاس‌های مختلف 4 سیلندر کاربراتور و انژکتور، 6 سیلندر کاربراتور و انژکتور و کلاس اورال حضور پیدا کردند.

در انتهای این مسابقات در کلاس چهار سیلندر کاربراتور خالد صفائی ار کردستان، مرتضی نوری از کرمانشاه و دلیر شکری از کردستان به‌ ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش کلاس چهار سیلندر انژکتور محسن جهاندار از مازندران و دیاگو علیـار از بوکـان به طور مشترک عنوان اول، ضیاءالدین صفـاری از مازندران عنوان دوم و هیوا درگاهی از سقز عنوان سوم را کسب کردند.

در کلاس شش سیلندر کاربراتور شایان گیلاسی از کردستان عنوان اول، روح‌اله عسگرلـو از زنجـان و سِـوان اسرائیلیان از ارومیه به ‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس شش سیلندر انژکتور صابر خسروی از کرمانشاه عنوان اول، کاظم انصاری از زنجان و لقمـان کریم‌زاده از کردستان به ‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس اورال زکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه، مهران سلطانی از سمنـان و حسین حیدری از زنجان مقام‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در کلاس بانـوان ثنـا نقش‌بندی نفر اول، شپول رمضانی نفر دوم و پرشنگ شکری مقام سوم را از استان کردستان به دست آوردند.

همچنين تيم‌هاي کردستان، کرمانشـاه، زنجـان به ‌ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.