همشهری آنلاین: معاون وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مجمع عمومی واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس در روز ۲۰ دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیررضا خادم ضمن اعلام این خبر با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های انجام شده برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهارکرد: همه مصمم هستند که این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود و تاکنون نیز اقدامات خوبی از قبیل صورت برداری اموال و دارایی‌ها و تعیین میزان بدهی‌ها و وضعیت انتقال این دو باشگاه انجام شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه تنها پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس حق خرید سهام را دارند، افزود: سهام این باشگاه به مزایده عمومی گذاشته شده و بازیکنان قدیمی و طرفداران نیز همانند سایر افراد می‌توانند در این مزایده شرکت و نسبت به خرید سهام اقدام کنند.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امیدواریم با واگذاری مناسب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پیش از پایان سال مشکلات مدیریتی این دو باشگاه برطرف و این دو تیم پرطرفدار وضعیت باثبات و مطلوبی پیدا کنند.

معاون وزیر ورزش با اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت حمید رضا سیاسی مدیر عامل پرسپولیس گفت: از سوی وزارت ورزش علی اکبر طاهری برای انجام امور اجرایی معرفی شده است.