همشهری آنلاین: سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ از ۶ بهمن ماه توزیع می‌شود.

به گزارش مهر، مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی قسمت‌های ضبط شده «عشق تعطیل نیست» رو به پایان است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قسمت اول این مجموعه 6 بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود و از این تاریخ به بعد قسمت‌های جدید سریال توزیع خواهد شد.

خبر دیگر درباره مجموعه «عشق تعطیل نیست» از سرگیری تصویربرداری آن بعد از وقفه‌ای کوتاه است و بنابر اعلام مشاور رسانه‌ای پروژه، توقف تصویربرداری طی دو هفته گذشته برای آماده‌سازی قسمت‌های جدید بوده و خلاف شایعات منتشر شده تصویربرداری سریال از نیمه دوم بهمن ماه با حضور مهنار افشار و محمدرضا گلزار در شهرک سینمایی آغاز می‌شود.

تاکنون 6 قسمت از این مجموعه تصویربرداری شده و پیش بینی می‌شود ضبط «عشق تعطیل نیست» تا اواخر اردیبهشت ماه سال آینده ادامه داشته باشد. سریالی که حال و هوایی متفاوت از طنزهای اجتماعی مرسوم دارد و به نظر می‌رسد همچون سريال‌های خاطره‌انگيز بیرنگ مثل «خانه سبز» و «همسران» باشد.

محمد رضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، زانیار خسروی، مهرانه مهين‌ترابی، مائده طهماسبی، بهرام شاه محمدلو، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری بازیگران این سریال هستند.

این مجموعه داستان رها با بازی محمدرضا گلزار و نفس با بازی مهناز افشار زوجی جوان است كه در آستانه هفتمين سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند كه زندگی خود و اطرافيان‌شان را تحت تاثير قرار می‌دهد.

تهيه‌كنندگی «عشق تعطيل نيست» را محمدرضا شهبازی و بيژن بيرنگ برعهده دارند. اين سريال در 26 قسمت براي پخش در شبكه نمايش خانگی توليد می‌شود.