همشهری آنلاین: تهیه‌کننده انیمیشن «رستم و سهراب» معتقدست این فیلم سینمایی در بدترین شرایط ممکن اکران شد و دانش آموزان هم به دلیل امتحان‌های مدرسه نتوانستند به تماشای آن بنشینند.

به گزارش مهر؛‌داریوش دالوند تهیه‌کننده  «رستم و سهراب» درباره اکران این فیلم سینمایی گفت: استقبال از این فیلم در تهران نسبت به اکران در بروجرد خوب نیست و با وجود تبلیغات بسیاری که در تهران داشته‌ایم فروش فیلم رضایت بخش نبوده و با در نظر گرفتن فروش بلیت در بروجرد و تهران، کل فروش این فیلم سینمایی 50 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: فیلم سینمایی «رستم و سهراب» در بدترین شرایط اکران شد و به دلیل فصل امتحان‌های مدرسه دانش‌آموزان هم نتوانستند به اکران فیلم کمک کنند.

دالوند با اشاره به اینکه روزانه به سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم سر‌می‌زند، بیان کرد: معمولا هر روز به یکی از سینماهای نمایش دهنده فیلم سرک می‌کشم و با صندلی‌های خالی و کارمندان سینما مواجه می‌شوم و فقط امیدواریم پس از پایان امتحان‌ها سینماهای نمایش دهنده این فیلم رونق بگیرند.

تهیه کننده فیلم «رستم و سهراب» در پایان عنوان کرد: در حوزه تبلیغات خوب عمل کرده‌ایم و بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم نیز به خوبی در سطح شهر پخش شده است اما این فیلم در بدترین زمان ممکن یعنی نزدیک به جشنواره فیلم فجر و فصل امتحان‌ها اکران شده و بدیهی است هر فیلمی که در این شرایط اکران شود نابود خواهد شد به ویژه اگر فیلم متعلق به سینمای مستقل باشد.