همشهری آنلاین: غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس و ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نسبت به اظهارات محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس دولت دهم که مدعی پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حدود ۱۷۰ نفر از کاندیداهای مجلس هشتم شده بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش ايرنا، دكتر غلامعلي حداد عادل نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم، گفت: من با حاشیه‌سازی مخالفم و رهبر معظم انقلاب هم فرموده‌اند که حاشیه‌سازی نکنید.

محمدرضا رحیمی چندی پیش در واکنش به اظهارات رییس دولت دهم نوشت که یک میلیارد و 200 میلیون تومان را به حدود 170 نفر از کاندیداهای مجلس هشتم پرداخت کرده و همه آن به مصرف انتخابات رسیده است.به دنبال این موضوع، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه به روسای قوای مقننه و قضاییه خواستار افشای اسامی نمایندگان یا نامزدهای انتخاباتی مورد ادعای رحیمی شدند.

ناصر سراج، رییس سازمان بازرسی کل کشور نيز در واکنش به اظهارات اخیر معاون اول دولت دهم گفت: دستگاه قضایی با هر کسی که مرتکب جرمی شده قطعاً برخورد خواهد کرد. دادگاه نسبت به کسانی که در این زمینه مرتکب جرم شده باشند، رسیدگی خواهد کرد.