همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز جامع سرطان به شکل مدرن مبتنی بر پیشگیری، درمان و توانبخشی در بیمارستان جرجانی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، دکتر علی‌اصغر پیوندی در حاشیه افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امام حسین (ع)، افزود: همکاری این مرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و خیرین در بیمارستان جرجانی كه در زمان حاضر بلااستفاده است صورت می‌گیرد.

وی همچنين به راه‌اندازی مراکز دیگری همچون بیمارستان سوختگی با 180 تخت و با همکاری سازمان اوقاف و امور خيريه در آینده نزدیک در تهران اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: نظام سلامت چالش‌های زیادی دارد که حل مشکلات آن با پول‌های وزارت بهداشت، سال‌ها طول می‌کشد؛ بنابراین نیاز به راه میانبر و کمک گرفتن از مردم و خیرین داریم.

وی با اشاره به افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امام حسین (ع)، گفت: در افتتاح این بخش‌ها، پلی‌کلینیک آن در 15 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید و هزینه مجموع طرح‌ها بالغ بر شش میلیارد تومان شد که 50 درصد هزینه‌های آن را خیرین پرداخت کردند.

وی یادآور شد: بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان خط اول تماس نیاز به خدمات درمانی در شرق تهران، شهرهای دماوند، رودهن و پردیس را پوشش می‌دهد که نیاز به افزایش تخت در این منطقه به شدت حس می‌شود.