همشهری آنلاین مسابقه بین ملوان - راه‌آهن و پرسپولیس - پدیده مهم‌ترین بازی‌های باقی مانده هفتم بیستم لیگ برتر است که از ۲۳ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش همشهري آنلاين، در ادامه مسابقات هفته بيستم، ليگ برتر چهاردهم، ملوان و راه‌آهن، دو تيم قعر جدولي در انزلي به مصاف هم مي‌روند. ملوان كه بازي قبلي خود را به صورت رويايي مقابل پرسپوليس با پيروزي پشت‌سر گذاشت با روحيه‌اي بالا ميزبان راه‌آهن بحران‌زده است كه معلوم نيست مديريت آن بر عهده جه كسي يا چه سازماني است. اين بازي پنجشنبه 23 بهمن در ساعت 14 و 30 دقيقه در انزلي برگزار خواهد شد.

جمعه 24 بهمن در ساعت 15 پديده مشهد ميزبان پرسپوليس است. پديده كه مجددا در حال اوج‌گيري است هفته قبل توانست تراكتور سازي را تبريز از پيش‌روي بردارد. آن سو شاگردان درخشان كه فعلا حال و روز خوشي ندارند و بازي قبل خود را نيز در تهران به ملوان واگذار كرده‌اند، اميدوارند بالاخره از سد ناكامي‌ها عبور كنند.

صباي قم و تراكتور زخم‌خورده كه سرمربي‌ خود را نيز تعويض كرده است در ساعت 15 و 30 دقيقه جمعه در قم روبه‌روي هم مي‌ايستند و  شنبه 25 بهمن نيز در ساعت 15 و 30 دقيقه دو تيم  ذوب‌آهن اصفهان و استقلال صنعتي در اهوازي به ميدان مي‌روند كه با توجه به وضعيت آلودگي شديد هوا احتمال تعويق اين بازي وجود دارد.