همشهری آنلاین: دبیرخانه چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی از فراخوان ارسال آثار این دوره خبر داد.

 به گزارش دبیرخانه چهارمین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی، سجاد پورقناد دبير دوره‌های پیشین و این دوره روز برگزاري اين جشنواره را نهم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای نياوران اعلام كرد و گفت :همزماني اين جشنواره با جشنواره موسيقي فجر باعث شده بود، دفتر موسيقي با ترافيك كاري بسيار بالايي برخورد كند و همكاري در برگزاري اين جشنواره با كندي مواجه شود ، اما با حمايت و رايزني‌هاي دكتر محمد سرير (رئيس هيات مديره خانه هنرمندان و خانه موسيقي) توانستيم در آخرين ماه سال، اين جشنواره را به مرحله اجرا برسانیم.


پورقناد گفت: در اين برنامه قرار است آنسامبل فلوت ارغنون به سرپرستي ابراهيم نظري و گروه كر فرهنگسراي ارسباران به رهبري سرژيك ميرزائيان به اجرا برنامه بپردازند و نيز اجراي موسيقي ايراني با حضور پيمان سلطاني، پيمان ناصح‌پور و مهدي امامي نيز برگزار خواهد شد و ورود براي عموم آزاد است.

بر اساس این گزارش،چهارمين جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی ایران روز شنبه نهم اسفند ماه سال جاری در فرهنگسرای نياوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شركت در اين جشنواره كه با حمايت فرهنگسرای نياوران و انجمن موسيقي برگزار مي گردد مي توانند آثار خود را تا 7 اسفند ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبيري اين دوره را سجاد پورقناد و داوري آن را محسن قانع بصيري، شهرام صارمي، دكتر محمدرضا آزاده فر، دكتر پيروز ارجمند و دكتر نرگس ذاكر جعفري به عهده دارند.

چهارمين جشنواره وبلاگ ها و سایت های موسیقی در چهار شاخه مختلف (مقاله ژورناليستي - مقاله پژوهشي - نقد - يادداشت - سایت برگزیده - وبلاگ برگزیده) و در دو بخش اصلی (ويژه نويسندگان در فضاي اينترنت) و جنبی (ویژه روزنامه نگاران حرفه ای) برگزار می شود که در مراسم اختتامیه جشنواره جوایزی به برگزیدگان هر شاخه اهدا خواهد شد.

مهلت ارائه آثار به دبير خانه جشنواره 7 اسفند ماه است و دريافت آثار تنها به صورت آنلاين و از طريق ایمیل  musicfestival.ir@gmail.com امكان پذير است.

اولین و دومین جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی با همت خانه موسیقی و موزه موسیقی در خانه هنرمندان و سال گذشته سومين دوره جشنواره با همت فرهنگسراي ارسباران و موسسه فرهنگي هنري ماهور برگزار شد و به برگزیدگان بخش‌های اصلی و جنبی جوایزی اهدا شد.

نشانی اینترنتی جشنواره سایت‌ها و وبلاگ‌های موسیقی www.MusicFestival.ir است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.

برچسب‌ها