همشهری آنلاین: ورزشکاران تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دو و میدانی فزاع، عازم امارات می‌شوند.

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات بین‌المللی فزاع هر ساله با استقبال خوبی از سوی کشورهای مختلف روبرو شده و در زمره رقابت‌های معتبر بین‌المللی محسوب می‌شود.

وی افزود: به طور مثال سال گذشته نمایندگان 30 کشور در این رقابت‌ها شرکت کردند و حضور در آن فرصت خوبی است تا ورزشکاران توانایی‌های خود را محک زده و همین طور افرادی که از نظر کلاس‌بندی هنوز تایید نشدند، بتوانند کلاس پزشکی خود را به تایید برسانند.

سرپرست کاروان اعزامی خاطر نشان کرد: این اعزام به وسیله اسپانسرینگ انجام می‌شود و طی آن 17 ورزشکار آقا درگروه‌های سنی مختلف در مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی گفت: شرکت در این مسابقات ضمن محک خوردن توانایی‌های ورزشکاران باعث می‌شود تا جایگاه آنها در رنکینگ بین‌المللی ارتقا یافته و در نهایت کمکی برای مسابقات جهانی قطر و تسهیل شدن امر کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک مي‌باشد.

تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران متشکل از 17 ورزشکار روز جمعه اول اسفند تهران را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.