همشهری‌آنلاین: استقلال در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری رسید و با ۴۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نفت و فولاد در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر استقلال خاتمه یافت. رضا عنایتی در دقیقه 61 برای این تیم گلزنی کرد.

  • نیمه اول

دقیقه 11: امید ابراهیمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 16: دوسانتوس در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار گرفت و توپ را به دروازه‌بان استقلال کوبید تا اولین صحنه جدی بازی گلی نداشته باشد.

دقیقه 21: رضا عنایتی در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد که عبدی مدافع نفت مسجد سلیمان توپ را دور کرد.

دقیقه 22: شوت حامد محمودی از فاصله 30 متر محسن فروزان را وادار به واکنش کرد تا او توپ را به کرنر بفرستد.

دقیقه 25: امید ابراهیمی شوت دقایقی قبل را در یک ضربه ایستگاهی پاسخ داد که این بار دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 34: حمزه حدادی از نفت مسجد سلیمان کارت زرد گرفت.

دقیقه 43: ضربه سر رضا عنایتی از درون محوطه جریمه نفت با اختلاف اندکی از کنار دروازه بیرون رفت.

  • نیمه دوم

دقیقه 46: ضربه درویشی بعد از برخورد به مدافع استقلال به سمت دروازه استقلال کمانه کرد که فروزان در برخورد با تیر دروازه به زحمت توپ را دفع کرد.

دقیقه 60: رضا عنایتی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 61: ارسال سجاد شهباززاده با ضربه برگردان امید ابراهیمی همراه شد که دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را برهانی برای رضا عنایتی فرستاد تا او گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 68: فرزاد محمدی به جای پاشنکو در ترکیب نفت مسجد سلیمان قرار گرفت.

دقیقه 86: بهنام برزای جایگزین آرش برهانی در ترکیب استقلال شد.

دقیقه 3+90: مگویان به جای میلاد نوری برای استقلال به زمین آمد.

براين گزارش با این نتیجه استقلال با 41 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به نفت و فولاد در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. نفت مسجد سلیمان هم با 19 امتیاز پانزدهم ماند.