همشهری آنلاین: با انتقال پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کیش‌ایر و زاگرس به ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از حجم تردد مسافران در ترمینال چهار و شش این فرودگاه کاسته خواهد شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد؛ در آستانه سال نو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد برای تامین آسایش و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران برای سامان‌دهی پروازها و توزیع آنها در ترمینال‌های مختلف این فرودگاه اقدام کرده است.

علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اشاره به انتقال پروازهای حج این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) ، استفاده از ظرفیت‌های ممکن در فرودگاه مهرآباد ، کاهش حجم ترافیک ، افزایش حجم پارکینگ‌های ترمینال‌های چهار و شش، توزیع حجم مسافران بین ترمینال‌های موجود به‌صورت متعادل و کاهش بار ترافیکی مسیرها و خیابان‌های منتهی به ترمینال‌ها را از نتایج این اقدام برشمرد.

رستمی گفت: از روز پنجشنبه 21 اسفند ، پروازهای خروجی شرکت‌های هواپیمایی کیش‌ایر و زاگرس از ترمینال چهار به ترمینال یک منتقل و به این ترتیب از حجم مسافران خروجی در این ترمینال‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی مذکور ‌باید تدابیر و تمهیدات لازم و اطلاع‌سانی‌های بموقع به مسافران و استقبال کنندگان پروازهای خود و دفاتر فروش و آژانس‌ها در ارتباط با تغییر استقرار این شرکت‌ها و درج شماره تماس‌های لازم در بلیت برنامه‌ریزی کنند.
به گفته رستمی در حال حاضر حدود 40 درصد پروازها از ترمینال چهار و حدود 43 درصد از ترمینال دو و 17 درصد از ترمینال یک انجام می‌شود.