مدیر تیم ملی فوتبال المپیک اعتقاد دارد ۷۰درصد راه برای صعود ملی‌پوشان به المپیک باقی مانده و باید این آرزو را برآورده کرد.

  او كه بعد از پايان بازي با كويت در رختكن تيم ملي اميد حاضر شده بود و دقايقي براي كادر فني و بازيكنان اين تيم صحبت كرد، گفت: قبل از هرچيز لازم مي‌دانم به‌عنوان مدير تيم از علي عبدالله‌زاده به‌خاطر مشكلي كه در ورود به كويت برايش ايجاد شد عذرخواهي كنم.كاشاني ضمن تبريك پيروزي مقابل كويت گفت: اگر مي‌خواهيد به المپيك صعود كنيد بايد المپيكي فكر و عمل كنيد. شب با رؤياي المپيك بخوابيد و بيدار شويد. بايد بدانيد درصورت موفقيت در مرحله اول مسابقات مقدماتي المپيك در فروردين ٩٤ تازه ٣٠ درصد راه را طي مي‌كنيم و ٧٠ درصد راه براي مرحله نهايي كه تيم‌هاي بزرگ آسيا مثل ژاپن و استراليا انتظار ما را مي‌كشند باقي مي‌ماند.

وي با اشاره به اهميت مباحث رفتاري و اخلاقي در تيم المپيك تأكيد كرد: تيمي كه در رأس خود خاكپور و مايلي‌كهن را دارد انتظار از آن در بُعد اخلاقي بالاست و هيچ وقت نمي‌تواند اخلاق را فداي نتيجه كند. اعتراض تند به داور و پرخاش به بازيكن حريف در تيم اميد جايي ندارد.كاشاني همچنين با توجه به مشكلات مالي در فدراسيون فوتبال گفت: متأسفانه در شرايط فعلي فدراسيون وضعيت مالي خوبي ندارد به‌نحوي كه قادر به پرداخت هزينه ١٣٠ ميليوني اردوي كيش و هزينه‌هاي مازاد بر تعهد فدراسيون كويت در اين اردو، مثل پول توجيبي و اسكان نفرات بيشتر از٣٥ نفر نبود. خدا را شكر با كمك‌هاي دوستداران صعود به المپيك توانستيم هزينه‌ها را پرداخت كنيم. رفع مشكلات مالي و لجستيكي در بيرون زمين با من است و جنگيدن داخل زمين هم با شماست.