گروه حوادث: قاضی شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب کرج، قاچاقچی مشروبات الکلی خارجی را به جریمه 4 میلیاردو500 میلیونی محکوم کرد.

اواخر خرداد ماه ماموران امنیت عمومی استان تهران با شکایت‌های متعدد مردم شهریار و کرج در جریان فعالیت مردی به نام رحیم قرار گرفتند که اقدام به توزیع گسترده مشروبات الکلی خارجی می‌کرد.

 در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این قاچاقچی ادامه داشت، عصر بیست وسوم  اردیبهشت کارآگاهان پلیس به  یک خودرو نیسان وانت مظنون شده و در بازرسی از این خودرو بودند که   4824 بطر و قوطی مشروبات الکلی خارجی کشف شد.

با بازداشت راننده و انتقال به اداره امنیت عمومی کرج وی تحت بازجویی قرار گرفت و در این بازجویی ها بود که وی مدعی شد، محموله مشروبات الکلی متعلق به فردی به نام رحیم است و آن را از یک انبار در سیمین‌دشت بار زده است.

با اطلاعاتی که مرد راننده در  اختیار پلیس گذاشت بارانداز مشروبات به سرعت شناسایی شده و   ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت از محل ، زمانی که از حضور رحیم در انبار قاچاق اطمینان پیدا کردند ، وارد عمل شدند و وی را به همراه 3 همدستش دستگیر کردند.

با دستگیری رحیم وی پس از انتقال به اداره امنیت عمومی استان تهران در بازجویی‌ها به قاچاق محموله مشروبات الکلی خارجی از مرز ترکیه و کردستان عراق اعتراف کرد.

این متهم سابقه دار پس از تکمیل تحقیقات مقابل قاضی سید  حسینی – رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب کرج- قرار گرفت و به قاچاق مشروبات الکلی اعتراف کرد.

  قاضی این پرونده با صدور حکمی رحیم را به خاطر قاچاق بیش از 4800  بطر و قوطی مشروبات الکلی به 2 سال زندان، 74 ضربه شلاق و جریمه چهار و نیم میلیاردی  محکوم کرد.