همشهری آنلاین: گروه تروریستی داعش پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی "عکاظ" را هک کرده و شعارهای خود را روی صفحه اول این پایگاه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه العالم، گروه تروریستی داعش پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی "عکاظ" سعودی را هک کرد و روی صفحه اول آن، شعار خود با عنوان "دولت اسلامی پابرجاست و گسترش می یابد" را قرار داد و با ارسال پیامی به "مسلمانان"، از آنها خواست که به این گروه بپیوندند.

پیام داعش با حروف قرمز روی زمینه مشکی طراحی شده و در آن آمده است: "سلام مخصوص خداست و با مرتدان و ظالمان سلم و سازشی نیست. ای شیخ ما، به خدا که با سخن خود، آنها را ترساندی و هراس را در وجودشان انداختی.. خدا تو را حفظ کند .. خدواندا او را از اسارت نجات بده و به او صبر عطا کن".

کاربران پایگاه اجتماعی "توییر" هویت شیخ مذکور در این پیام را فاش کرده و گفتند: او "خالد الراشد" 35 ساله (مبلغ سلفی سعودی) است که به 15 سال زندان محکوم شده است.

با وجود هک شدن پایگاه اینترنتی روزنامه عکاظ ، این روزنامه طبق برنامه همیشگی خود در توییتر فعال است اما در حساب کاربری خود هیچ اشاره‌ای به این عملیات هک نکرد.