همشهری آنلاین: مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران می‌توان پیوند و همبستگی ایرانیان که یکی از تفکرات و دلایل ساخت سازه برج میلاد تهران است را به خوبی مشاهده کرد.

به گزارش تهران سما، شهرام گیل‌آبادی پس از بازدید از جشنواره نوروزی برج میلاد تهران، گفت: همدلی و پیوند ملی ایرانیان به عنوان پشتوانه تفکری ساخت برج میلاد تهران است. برج میلاد صرفاً یک سازه نیست و به راحتی می‌توان این همدلی و پیوند ایرانیان را در این برج بین‌المللی مشاهده کرد.

وی افزود: جشنواره نوروزی برج میلاد تهران امروز دیگر تبدیل به یک مرجع برای شهروندان و مسافران شده است و حضور اقوام مختلف و شنیدن صدای موسیقی اقوام در گوشه گوشه برج میلاد تهران حاکی از همدلی و پیوند ایرانیان است که به ایجاد فضای شاد و خانوادگی نیز کمک کرده است.

گیل‌آبادی با اشاره به وجود فضای خانوادگی و شاد در برج میلاد تهران، افزود: مردم در جشنواره نوروزی برج میلاد تهران با موقعیت‌های مختلف مواجه می‌شوند و آنها می‌توانند ایده‌ها و اندیشه‌های خود را در این جشنواره مشاهده کنند. ویژگی دیگر جشنواره خانواده‌محور بودن برنامه‌هاست.

مشاور شهردار تهران تصریح کرد: برخورد مناسب و با لبخند و مهربانی با گردشگران در جشنواره نوروزی به رغم خستگی و دور بودن کارکنان از خانواده‌هایشان از دیگر دلایل موفقیت جشنواره نوروزی برج میلاد تهران است و قطعاً امسال شاهد ثبت رکورد تازه‌ای از ورود گردشگران به یادمان ملی ایرانیان در ایام نوروز خواهیم بود.