همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه کشور با اشاره به انسداد محور شمشک به دیزین و بارش باران در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش فارس، سرهنگ محمدحسین حمیدی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت: به غیر از استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی که شرایط جوی بارندگی و لغزندگی را دارند و محور شمشک به دیزین که بسته شده است سایر مسیرها باز است و ترافیک روانی را دارد.

وی افزود: با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی حجم تردد در اکثر محورها پرحجم شده است و با روند ترافیک آرام مسیرها در حال بازگشایی است.

رئیس پلیس راه کشور گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در ساعات پیش رو شاهد افزایش ترددها باشیم و در همین راستا محدودیت‌هایی برای کامیون‌ها در نظر گرفته‌ایم.

سرهنگ حمیدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز محور شمال به تهران یکطرفه شده است تا این مسیر در ایمنی بیشتری قرار بگیرد.

  • چالوس از ساعت 14 و هراز از ساعت 15 به سمت تهران یک طرفه می‌شود

سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از تاخیر در اجرای محدودیت تردد در محورهای کرج - چالوس و هراز به علت روان بودن بار ترافیک خبر داد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، اظهار داشت: به علت روان بودن بار ترافیکی در محورهای کرج - چالوس و هراز محدودیت تردد در این محورها با 2 ساعت تاخیر اجرا خواهد شد.

وي تصریح کرد: کرج - چالوس در ساعت 14 و هراز در ساعت 15 به سمت تهران یکطرفه خواهند شد.