همشهری آنلاین: در مسابقات بادی کلاسیک (انتخابی تیم ملی) برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا در ژاپن، نفرات برتر ۷ دسته قدی معرفی شدند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این مسابقات که از صبح روز پنجشنبه (3 ارديبهشت) در سالن "کارگران" مجموعه ورزشی شهید معتمدی تهران آغاز شده است، در دسته قدی 160- سانتی‌متر، اسماعیل توکلی اول شد و رشید قلعه شاهینی عنوان دوم را به دست آورد.

در دسته قدی 165- سانتی‌متر، وحید ساعی دهقان و محمدرضا گلمکانی به ترتیب اول و دوم شدند.

در دسته قدی 168- سانتی‌متر، علیرضا فرهادمنش قهرمانی را از آن خود کرد، محسن میرزاپور در جایگاه دوم ایستاد و عرفان صیادی سوم شد. کریم نعمتی، محمود نیک فلاح و احمدرضا عبدالهی نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

در دسته قدی 171- سانتی‌متر، داود شکراله، محسن مرادی و مهدی پروانی به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حسام سفیری، محمدرضا قربانعلی‌زاده و سید قاسم مرتضوی در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

در ادامه و در دسته قدی 175- سانتی‌متر، سجاد حیدری قهرمان شد، جلال یاوری و سیدمجید حسینی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و عنوان چهارم تا ششم به سیدمحمدحسین بهلولی، رضا خاوند و اکبر بارانی رسید.

در دسته قدی 180- سانتی‌متر، کامران صالحی، صادق گرامی و محسن انتظاری به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند و حمید فرد زارعی، حسین هادیان و عقیل مرادی در جایگاه چهارم تا ششم ایستادند.

همچنین در دسته قدی 180+ سانتی‌متر، عنوان نخست به کیوان رضاپور رسید، حمیدرضا حسن‌بیگی به عنوان دوم دست یافت و مجید تاجیک سوم شد. مجید غلامقمری، سهیل سنگرزاده و محمود صاحب‌اختیاری نیز در رده چهارم تا ششم جای گرفتند.

تکلیف نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن، نهم اردیبهشت ماه و پس از برگزاری جلسه بازبینی فنی که با حضور برترین‌هاي اين مسابقات و مدال‌آوران مسابقات جهانی 2014 برگزار خواهد شد، مشخص می‌شود.