همشهری آنلاین: مشاور نماینده ولی فقیه و معاون تبلیغات و عملیات روانی سپاه کشور با اشاره به غفلت حوزه‌های تبلیغات و روحانیت در تدوین نقش اثرگذارشان در دفاع مقدس، افزود: باید پیشکسوتان در این دو حوزه با تمام قدرت در تدوین نقش خود همت کنند.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، سردار آسودی در همایش بزرگ هزار نفری پیشکسوتان تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس که در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت: به منظور تدوین نقش تبلیغات 300 موضوع در دستور کار مجمع کشوری قراردارد که باید در استانها به بهره‌برداری برسد.

وی از جای خالی تبلیغات دوران جنگ تحملیلی در موزه دفاع مقدس تهران ابراز تاسف کرد و افزود:در حالیکه معاونت‌ها واحدها و حوزه‌های متعدد سپاه در موزه بزرگ دفاع مقدس نقش‌های خود را تدوین، تبیین و در معرض دید علاقه‌مندان و بازدید کنندگان داخلی و خارجی قرار دادند تبلیغات سپاه با نقش‌آفرینی مهم خود در جنگ تحمیلی 8 ساله و همه موفقیت‌ها و پیروزی‌هایش نتوانست جایگاهی را در موزه تصاحب کند.

سردار آسودی موزه دفاع مقدس را مکانی برای به تصویر کشاندن و اثبات حقانیت ایران با بیان شجاعت و شهامت آفرینی‌های رزمندگان ایران اسلامی در مقابل کفر جهانی عنوان کرد.

وی با اشاره به غفلت حوزه‌های تبلیغات و روحانیت در تدوین نقش اثر گذارشان در دفاع مقدس، افزود: باید در این دو حوزه با تمام قدرت و با پای کار آوردن پیشکسوتان همت داشت.

بیش از 1000 پیشکسوت عرصه تبلیغات و عملیات روانی سپاه کربلا در حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامی نماینده ولی فقیه سپاه کربلا گرد هم آمدند تا نقش اثرگذار تبلیغات و عملیات روانی دفاع مقدس را تبیین و تدوین کنند.