تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی وزش باد و بارش پراکنده در برخی از نقاط کشور را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ايرنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی دوشنبه ( 14 ارديبهشت) در شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی و جنوب کشور وزش باد، بارش باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ می‌دهد که در جنوب غرب، مرکز، شمال شرق و شرق کشور بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

 سه‌شنبه این هفته نيز علاوه بر مناطق فوق، بارش به دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر نیز گسترش می‌یابد . دوشنبه شدت بارش در شمال غرب و سه‌شنبه در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود و در مناطق مستعد این نواحی بارش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز بافزود: کمینه و بیشینه هوای تهران دوشنبه به 19 تا 32 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران نیز در این روز نیمه ابری و در اواخر وقت ابری همراه با احتمال بارش باران خواهد بود.

به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران سه شنبه این هفته به 19 تا 31 درجه بالای صفر م‌ رسد و آسمان تهران در این روز ابری در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد پیش ‌نی شده است.