همشهری آنلاین: وزیر دادگستری در پاسخ به خبرنگاری که گفت« قاضی سراج پیش از این اعلام کرده بود خاوری را به ایران باز می‌گردانیم»، اظهار کرد: من به بازگشت خاوری خوشبین نیستم.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه‌ پنجمین همایش ملی حقوق مالکیت ادبی - هنری و حقوق مرتبط در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به تغییر قاضی پرونده روسای سابق 3 بانک ملی، مسکن و صادرات، وضعیت این پرونده اکنون در چه مرحله‌ای است، گفت: قوه قضاییه و دولت تلاش می‌کنند تا این پرونده هرچه زودتر به نتیجه برسد و پیگیری شود و دادگاه هم علنی برگزار شود.

وي هميچنين در رابطه با علت حضورش شما در مجلس برای پاسخ به نمایندگان چه بود، گفت: من خودم وظایفی دارم که مستقیماً باید نسبت به آن پاسخگو باشم.

وی اظهار کرد: مباحث مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی، حقوق کودک و مالکیت معنوی از جمله مسائلی است که پاسخگویی آنها به من باز می‌گردد، البته ما با مجلس تعامل داریم و هرجا نیاز به اطلاعات داشته باشند به آنها کمک می‌کنیم.
پورمحمدی تصریح کرد: سوال نمایندگان از من درباره تعزیرات، حقوق کودک و یکسری مسائل دیگر بود که قانع نشدند، البته نمایندگان تفسیر خاص خود را دارند.