همشهی‌آنلاین: رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر داد: به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات گردهمایی بزرگ روابط عمومی‌های استان مازندران با همکاری استانداری ، نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن روابط عمومی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران، مهندس تورج نائیج پور با اعلام این خبر افزود: گردهمایی بزرگ روابط عمومی استان با شعار روابط عمومی مخاطب محور، مسئولیت اجتماعی سازمان ها و شهروند سازمانی و با حضور اساتید بزرگ کشور کاظمی دینان، دکتر مجید رضائیان، دکتر نعمت الله فاضلی و مهندس امیرمنصور بهبهانی و همچنین مسئولین استانی روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در محل اریکه آریایی آمل برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن روز روابط عمومی و ارتباطات در اردیبهشت ماه سال جاری به منظور بررسی چالش‌ها و معضلات فعالان و شاغلین این حرفه و بررسی نیازمندی های اطلاع رسانی موثر در حوزه صنعت ساختمان در راستای تحقق اهداف این صنعت و اتخاذ تدابیر نو از سوی مسئولان و متولیان این امر در جهت رشد و بالندگی این حرفه گردهمایی بزرگ روابط عمومی استان برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به شعار سال و اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق این شعار گفت: باتوجه به اینکه امسال به نام سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی نامگذاری شده ، روابط عمومی‌ها باید درک درستی از شعار سال به عنوان نقشه راه داشته باشند و در اقناع افکارعمومی و گسترش ارتباط میان مردم بیش از پیش بکوشند.

مهندس نائیج پور افزود: از اهداف دیگر این گردهمایی بررسی امکانات و راهکارهای لازم در حوزه روابط عمومی در جهت تحقق شعار سال است.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: اعضای هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران، کلیه روابط عمومی‌های شهرداری‌های استان مازندران، کلیه روابط عمومی‌های فرمانداری‌های استان‌، کلیه روابط عمومی‌های ادارات کل استان مدعوین این همایش هستند.