همشهری آنلاین: سخنگوی شورای مرکزی کانون کارگردانان از برپایی جلسات مداوم با سازمان سینمایی برای تبادل اطلاعات و همکاری‌های بیشتر خبر داد.

به گزارش ايسنا؛ همایون اسعدیان با اشاره به دیدار شورای مرکزی کانون کارگردان‌ها با حجت‌الله ایوبی که هفته گذشته انجام شده است، اضافه کرد: پیرو اطلاعیه‌ای که پیش از این درباره وجود برخی نگرانی‌ها و سوءتفاهم‌ها از وضعیت فعلی سینما داشتیم، هفته گذشته جلسه‌ای با آقای ایوبی رئیس سازمان سینمایی داشتیم که جلسه بسیار خوبی بود.

این کارگردان سینما اضافه کرد: دوستان در یک جو بسیار خوب نظرات خود را نسبت به مسائلی که برایشان ایجاد شک و شبهه، نگرانی و سوءتفاهم کرده بود، مطرح کردند و آقای ایوبی نیز این اقدام‌ها را برطرف کرد و توضیحاتی را درباره سوءتفاهم‌های ایجاد شده مطرح کرد.

اسعدیان با ابراز خرسندی از برپایی این جلسه متذکر شد: قرار شد بعد از این جلسات مداومی برای تبادل اطلاعات و انجام همکاری‌های بیشتر به صورت ماهانه یا دو ماه یک بار برگزار کنیم، چرا که گه‌گاه به دلیل کمبود ارتباطات این نوع سوءتفاهم‌ها و ابهام‌ها ایجاد می‌شوند.

به گزارش ایسنا،شورای مرکزی کانون کارگردان‌ها پیش از این اعلام کرده بود به دلیل وجود برخی نگرانی‌ها و ابهامات جلسه‌ای اضطراری با حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برگزار می‌کند.