همشهری‌آنلاین: کتاب روابط‌عمومی دوفضایی، ویراست دوم کتاب دوفضایی شدن روابط عمومی با اضافات جدید و شامل نه فصل به قلم دکتر سعیدرضا عاملی استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

سر فصل كتاب به شرح ذیر است:

  • فصل اول روابط‌عمومی: مفاهیم، نظریه‌ها، اصول و تجربه‌ها
  • فصل دوم نظام رایانه‌ای فراگیر: کاربردهای فراگیر روابط‌عمومی در جهان دو فضایی شده
  • فصل سوم دولت موبایل، شرکت‌های موبایل و روابط‌عمومی موبایل در پرتو ارتباطات تقویت شده
  • فصل چهارم دوفضایی شدن فرهنگ و فناوری همزمان ارتباطات
  • فصل پنجم آینده شاخص‌های دوفضایی شده روابط‌عمومی: ارتباطات هوشمند و موثر
  • فصل ششم روابط‌عمومی دوفضایی و ماشین انسانی/ انسان ماشینی: باز تعریف اخلاق حرفه‌ای ماشینی و انسانی
  • فصل هفتم دو فضایی شدن جهان، فردیت و اخلاق حرفه‌ای: تغییر در مفهوم ارزش اقتصادی زمان- زمان کامل
  • فصل هشتم روابط‌عمومی سبز: انتقال از روابط‌عمومی نامطلوب به مطلوب در محیط دوفضایی شده
  • فصل نهم فلسفه، مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط‌عمومی هوشمند یا روابط‌عمومی برای من و ما

شناسنامه كتاب:

  • عنوان کتاب: روابط‌عمومی دوفضایی
  • نویسنده: دکتر سعیدرضا عاملی
  • تعداد صفحات: 342 صفحه
  • تیراژ: 1000 نسخه
  • نوبت چاپ: اول، بهار 1393
  • قیمت: 250.000 ریال