همشهری آنلاین: دومین دوره رقابت‌های آزاد میل‌بازی کشور، روز جمعه ۸ خرداد ماه مصادف با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در تهران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، در این دوره از رویداد ملی ورزش زورخانه‌ای که با عنوان یادواره شهیدان سلیمی و صباغی نام گرفته بود، 18 مدعی قهرمانی در رشته میل‌بازی از استان‌های خرسان رضوی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، اصفهان، تهران، کرمان و گلستان در زورخانه شهدای جوانمرد قصاب (شهر ری) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در نهایت ابوالفضل طاووسی (اصفهان) با غلبه بر دیگر حریفان و اجرای چشمه‌های خود در رشته‌های 2، 3، 4، 5 و 6 میل‌بازی و کسب 163 امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی، برترین میل‌باز سال 1394 شد.

سیدسجاد موسوی (همدان)، مرتضی گلرخ (خراسان رضوی)، پژمان سکونتی (کردستان)، علیرضا گل‌آقایی (اصفهان) و حسام‌الدین رجبی دهنوی (اصفهان) به ترتیب با کسب امتیازهای 130، 75، 73، 70 و 69 در رده‌های دوم تا ششم این دوره از پيكارها قرار گرفتند.

لازم به ذکر است محمدطاها بیرالوند (تهران) با 8 سال سن به عنوان خردسال‌ترین و ابوالفضل طاووسی (اصفهان) با 29 سال سن از جوان‌ترین شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها بودند.