درحالی‌که تعدادی از بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خرداد خود را دریافت کرده‌اند از واریز نشدن مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین انتقاد دارند، یکی از مسئولان این سازمان اعلام کرد مابه‌التفاوت فروردین واریز شده‌است.

 مديركل مستمري‌هاي سازمان تأمين اجتماعي با اشاره به اينكه بازنشستگان افزايش مزاياي جانبي و همچنين افزايش حقوق خود را در فروردين‌ماه طلبكار هستند به خبرگزاري مهر گفت: در ارديبهشت اين افزايش‌ها لحاظ شده و فقط مابه‌التفاوت فروردين باقي مانده كه آن نيز در‌ماه جاري همزمان در حقوق خرداد پرداخت مي‌شود. منصور آتشي افزود: در ارديبهشت زماني مصوبه افزايش حقوق آمد كه فيش‌ها صادر شده بود و به همين دليل در فيش اوليه افزايش مزايا نيامده است اما در فيش جداگانه‌اي مابه‌التفاوت اعمال و مجددا صادر شد.

  • مابه‌‌التفاوت واريز نشده

پس از انتشار گزارشي درباره انتقاد بازنشستگان تأمين اجتماعي از خلف وعده مسئولان سازمان تأمين اجتماعي درخصوص واريز مابه‌التفاوت افزايش حقوق فروردين، جمع ديگري از اين افراد نيز واريز نشدن اين مابه‌التفاوت را تأييد كردند. تعدادي از شهروندان در تماس با همشهري اعلام كردند فيش جداگانه‌اي براي معوقات حقوق فروردين‌شان صادر نشده است.گلايه اصلي آنها از تأمين اجتماعي به وعده دادن در پرداخت مطالبات در زماني مشخص و عمل‌نكردن به اين وعده است، چراكه بازنشستگان با اعتماد به اين وعده‌ها براي زندگي خود برنامه‌ريزي مي‌كنند.