مردی هنگام دستکاری کابل‌های برق دچار برق‌گرفتگی شد و پس از سقوط از بالای تیرچراغ‌برق به عمق چاهی ۳۰متری افتاد و زنده ماند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان چابهار با بيان اين خبر گفت: پس از تماس تلفني آتش‌نشاني مبني بر نياز به خدمات تخصصي براي نجات مردي كه داخل چاه سقوط كرده بود، تيمي 4نفره از امدادگران راهي محل حادثه شدند. عبدالستار چاكرزهي ادامه داد: در بررسي‌ها معلوم شد كه يك مرد 34ساله از اهالي چابهار در بالاي تيربرق در حال دستكاري كابل‌هاي برق خيابان تعاون بوده كه حين دستكاري دچار برق‌گرفتگي شده و به پايين سقوط كرده است.

پايين تيربرق نيز چاهي وجود داشت كه فاقد پوشش و حفاظ ايمني بود و در نهايت مرد جوان به داخل اين چاه سقوط كرده بود. وي گفت: عمق چاه 30متر بود كه امدادگران بعد از ايجاد كارگاه مناسب، عمليات نجات را شروع كردند و پس از 40دقيقه توانستند مرد جوان را از اعماق چاه بيرون بكشند و به بيمارستان منتقل كنند. به گفته وي اين مرد از اين حادثه به طرز معجزه‌آسايي جان سالم به‌در برد اما به‌دليل سقوط از ارتفاع از ناحيه لگن و پا دچار شكستگي شديد شد كه در حال حاضر در بيمارستان بستري است.