همشهری آنلاین: جدول گروه‌بندی مسابقات جام جهانی اسنوکر اعلام و تیم ملی ایران به منظور حضور در این رقابت‌ها راهی چین شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، حسین وفایی ایوری، تنها نماینده حرفه‌ای اسنوکر ایران و اتحادیه جهانی بیلیارد و اسنوکر (WPBSA) به همراه بازیکن آماتور ایران در این مسابقات (نفر اول رنکینگ ثابت و سالیانه کشور) احسان حیدری‌نژاد، تیم دو نفره ایران را تشکیل می‌دهند.

این مسابقات با حضور 24 تيم در چهار گروه شش تيمي برگزار می‌گردد. کشور میزبان، چین با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کند. تیم ملی دو نفره ایران در گروه B با تیم‌های هنگ کنگ، اسکاتلند، مالزی، برزیل و بلژیک هم گروه است.

مسابقات مرحله دوره‌ای (گروهی یا مقدماتی) از تاریخ 25 تا 29 خرداد 94 خواهد بود و مرحله حذفی نیز در ادامه آن از تاریخ 30 تا 31 خرداد 94 با انجام مسابقات مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و نهایی ادامه خواهد داشت.

گروه‌بندی‌ مسابقات بدين قرار است:

گروه A

چین A ، نروژ، سنگاپور، هند، مالت، اتریش

گروه B

هنگ کنگ، اسکاتلند، ایران، مالزی، برزیل، بلژیک

گروه C

استرالیا، ولز، پاکستان، قطر، لهستان، ایرلند شمالی

گروه D

انگلستان، جمهوری ایرلند، چین B، تایلند، امارات، آلمان

برنامه مسابقات مرحله گروهی تیم ایران:

25 خرداد 94 ساعت 30 : 19 به وقت محلی تیم ایران متشکل از حسین وفایی ایوری و احسان حیدری نژاد در اولين ديدار خود به مصاف تیم دو نفره اسکاتلند متشکل از جان هیگینز و استفن مگوئر خواهد رفت.

26 خرداد 94 ساعت 13 به وقت محلی تیم ایران در دومین بازی خود به مصاف تیم دو نفره هنگ کنگ متشکل از مارکو فو و آئو چی وای خواهد رفت.

27 خرداد 94 ساعت 30 : 19 به وقت محلی تیم ایران در سومین به مصاف تیم دو نفره برزیل متشکل از ایگور فیگوئریدو و ایتارو سانتوز خواهد رفت.

28 خرداد 94 ساعت 30 : 19 به وقت محلی تیم ایران در چهارمین بازی به مصاف تیم دو نفره بلژیک متشکل از لوکا برسل و توماس اسکالسکی خواهد رفت.

29 خرداد 94 ساعت 13 به وقت محلی تیم ایران در پنجمین و آخرین بازی از مرحله گروهی خود به مصاف تیم دو نفره مالزی متشکل از تور چو آن لئونگ و محمد رضا حسن خواهد رفت.

30 خرداد 94 دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی راس ساعت 13 به وقت محلی و دو دیدار دیگر این مرحله راس ساعت 30 : 19 همان روز برگزار خواهد شد.

31 خرداد 94 دو دیدار مرحله نیمه نهایی راس ساعت 13 به وقت محلی و دیدار نهایی نیز همان روز راس ساعت 30 : 19 به وقت محلی برگزار خواهد شد.