همشهری آنلاین: طی مراسمی در سالن سبز سازمان حفاظت محیط زیست، جشنواره سالیانه "محیط زیست در فضای مجازی" آغاز به کار کرد و از تندیس و نشان این جشنواره رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره محیط زیست در فضای مجازی اعلام کرد: در این مراسم مهناز مظاهری، معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به شعار سازمان ملل به مناسبت روز جهانی محیط زیست در سال جاری گفت شعار «میلیارد رویا، یک سیاره - با احتیاط مصرف کنیم» به ما یادآور می‌شود که باید با رفتارهای مسؤولانه در قبال محیط زیست، بگذاریم زمین به عنوان مادر همه ما، همچنان مادری کند.

وی افزود: نه تنها ما که نسل های بعدی نیز حق دارند از آسمان آبی و زمین پاک برخوردار باشند و این، بستگی به رفتار ما دارد که قطعاً باید مسؤولانه و با احتیاط باشد.

در این مراسم، دکتر مظاهری معاون سازمان، مهندس محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، تنی چند از مسئولان جشنواره و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از نشان و تندیس جشنواره محیط زیست در فضای مجازی رونمایی شد.

همه ایرانیان می توانند با تولید هر گونه اثری مکتوب یا تصویری و نشر آن در فضای مجازی، در جشنواره «محیط زیست در فضای مجازی» شرکت کنند.

این جشنواره به صورت رقابتی در گروه های زیر برگزار می شود:
- بهترین سایت
- بهترین وبلاگ
- بهترین گروه اینترنتی (شبکه های اجتماعی)
- بهترین صفحه اینستاگرام
- بهترین تیتر
- بهترین گزارش
- بهترین مصاحبه
- بهترین یادداشت
- بهترین مقاله تحقیقی
- بهترین کاریکاتور
- بهترین اثر گرافیکی
- بهترین کاریکاتور
- بهترین ویدئو

در پایان هر فصل، به برندگان فصلی و در پایان سال به برندگان سال، جوایزی ارزنده ای اعطا خواهد شد.
علاقه مندان به مباحث زیست محیطی می توانند برای شرکت در این جشنواره و ارسال اثر به نشانی زیر مراجعه کنند.
http://www.emohitezist.com/