همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش‌های پراکنده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های مازندران و گلستان دور از انتظار نیست.

به گزارش ایرنا، بر اساس نظر سازمان هواشناسي در ارتفاعات زاگرس مرکزی در ساعات بعدازظهر یکشنبه (14 تير)رگبار پراکنده باران و در ردوشنبه علاوه بر این منطقه در ارتفاعات زاگرس شمالی نیز رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و در نواحی شرق و جنوب شرق بویژه در منطقه زابل و جنوب غرب طی سه روز آینده شاهد وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم بود.

همچنین در جنوب استان سمنان طی  یکشنبه به خصوص در ساعات بعدازظهر و شب به سبب وزش باد شدید تولید گرد و خاک، پیش‌بینی می‌شود و استان‌های قم، شمال اصفهان و جنوب تهران نیز در این مدت غبارآلود خواهد بود.

احد وظيفه،مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای هوای تهران، گفت: کمینه و بیشینه هوای تهران یکشنبهبه 29 تا 39 درجه بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هواشناسی نشان می دهند، آسمان تهران نیز در این روز صاف خواهد بود.
به گفته وی، کمینه و بیشینه هوای تهران دوشنبه هفته جاری به 29 تا 40 درجه بالای صفر می‌رسد و آسمان تهران نیز در این روز صاف پیش‌بینی می‌شود.