با شکایت ۵ زن و دختر دیگر از مردان شیطان‌صفتی که با پراید شیشه‌دودی طعمه‌هایشان را ربوده و با تهدید چاقو و چکش مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، تعداد شاکیان این پرونده به ۱۷نفر رسید.

متهمان 2جوان 21و 25ساله هستند كه با يك پرايد شيشه‌دودي در نقاط مختلف تهران مخصوصا خيابان‌هاي غرب و شمال‌غرب پايتخت مي‌گشتند و زنان و دختراني را كه كنار خيابان منتظر تاكسي بودند طعمه قرار مي‌دادند. يكي از آنها نقش راننده مسافركش و ديگري نقش مسافر را بازي مي‌كرد اما لحظاتي پس از اينكه طعمه‌شان سوار ماشين مي‌شد، با چاقو يا چكش او را تهديد به مرگ مي‌كردند و مي‌ربودند.

متهمان پس از انتقال زنان و دختران به اتوبان‌هاي اطراف تهران، در داخل ماشين به آنها تجاوز مي‌كردند و پس از سرقت پول‌ها و طلاهايشان، همانجا رهايشان مي‌كردند و متواري مي‌شدند. با شكايت تعدادي از قربانيان، تحقيقات كارآگاهان اداره 16پليس آگاهي تهران براي دستگيري مردان شيطان‌صفت شروع شد و مأموران در بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند خودروي آنها را شناسايي و متهمان را دستگير كنند.

طي روزهاي گذشته 12زن و دختر با حضور در اداره آگاهي، متهمان را شناسايي و از آنها شكايت كردند و حالا با مراجعه 5شاكي ديگر و شناسايي متهمان از سوي آنها، تعداد افرادي كه در دام سياه اين باند 2نفره گرفتار شده‌اند به 17نفر رسيده و اين در حالي است كه تحقيقات درخصوص اين پرونده زيرنظر قاضي مديرروستا در دادسراي جنايي تهران ادامه دارد.