عملیات تعقیب و گریز برای دستگیری سارقان با تیراندازی و مرگ یکی از دزدان پایان یافت. این در حالی است که ۲ سارق دیگر وقتی متوجه مرگ همدست‌شان شدند جسد او را رها کردند و متواری شدند.

ساعت 19شنبه مأموران كلانتري تهرانسر در حال گشت‌زني بودند كه به سرنشين خودروي مزدا323 شك كردند. آنها پس از استعلام شماره پلاك متوجه شدند كه خودرو چند روز قبل سرقت شده است. همين كافي بود تا به راننده دستور ايست بدهند اما او فرار كرد. عمليات تعقيب و گريز آغاز شد و دزدان با حركات مارپيچ سعي داشتند هر طور شده از ديد پليس مخفي شوند. مأموران در ادامه شروع به تيراندازي كردند اما دزدان موفق به فرار شدند.

در چنين شرايطي مأموران به جست و جو در بزرگراه‌هاي اطراف پرداختند تا اينكه نيم ساعت بعد خودروي مزدا 323را در بزرگراه شهيد مهتدي حوالي آزادگان ديدند كه كنار بزرگراه رها شده بود. مأموران براي بررسي به سمت خودرو رفتند و مردي را ديدند كه خون‌آلود روي صندلي جلو افتاده و بر اثر شليك گلوله به كام مرگ رفته بود. آنچه مسلم بود وي يكي از سارقان بود كه گلوله پليس به او اصابت كرده و جان باخته بود. پس از آن به‌نظر مي‌رسيد كه همدستانش وقتي متوجه مرگ وي شده‌اند او را با همان خودروي مسروقه كنار بزرگراه رها كرده و فراري شده‌اند.

اين در حالي بود كه 2سارق فراري براي اينكه شناسايي نشوند همه‌‌چيز را از داخل ماشين، حتي از داخل كيف و جيب‌هاي قرباني برداشته و متواري شده بودند. وقتي ماجراي مرگ اين سارق به قاضي مديرروستا -كشيك جنايي- گزارش شد، ‌او دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني و انگشت‌نگاري را صادر كرد تا چنانچه سابقه‌دار باشد هويت وي شناسايي شود. اين در حالي است كه تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت جست و جوي خود را براي شناسايي سارقان فراري آغاز كردند تا ابعاد پنهان پرونده فاش شود.