همشهری آنلاین: رقابت های قهرمانی کشور آکروژیم با برتری تیم یزد به پایان رسید. مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور آکروباتیک ژیمناستیک با برتری تیم های یزد، اصفهان و آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، ورزشکاران تیم استان یزد را بهزاد طالعی، محمدعلی اکبریان، علی صادقیان، محمدامین آخوندزاده، مجتبی صادقی و مهدی دهقان تشکیل داده بودند که در مجموع تیمی در جایگاه نخست ایستاده و امتیاز 121/5 را کسب کردند.

استان اصفهان نیز متشکل از دانیال فروغی، احسان خردمندنژاد، مهیار مصفی، جواد کاظمی، رئوف داری ساری و امیرحسین سردشت بود که در مجموع تیمی 120/5 امتیاز را به دست آورد و در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین تیم استان آذربیجان غربی که تشکیل شده بود از ساسان عباسی، احد محمدی، بهنام لطفی، سینا گنجی، سینا محمدیان و محمد عبدالله موسی توانست با کسب امتیاز 114/3 مقام سوم مجموع تیمی را از آن خود کند.

در مجموع گروه های دو نفره نیز استان یزد با امتیاز 61/2 مقام اول، اصفهان با امتیاز 59/6 دوم و تیم های آذربایجان شرقی و فارس با امتیاز 57/2  جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

همچنین در مجموع گروه های 4 نفره استان اصفهان با 60/9 امتیاز توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و تیم های یزد و سمنان با 60/3 امتیاز در جایگاه مشترک دوم قرار گرفتند.