به گزارش مارکتینگنیوز و به نقل از برندچنل، بيش از 30 ميليون آمريكايي در راه رفتن و يا بالا رفتن از پله مشكل دارند. بسياري از آنها از صندلي چرخدار، عصا، و واكر استفاده ميكنند. برخي از آنها ورزشكارند و يا دوست دارند فعاليت ورزشي داشته باشند.
نايك اينبار با معرفي كفش Flyease اين گروه از مردم را هدف قرار داده است. ايده اوليه Flyease را يكي از كارمندان نايك كه سكته قلبي داشته، ارائه داد.
پس از آن توبي هتفيلد، طراح نايك با ديدن فعاليتهاي اجتماعي و دريافت نامهاي از سوي يك مرد جوان مبتلا به فلج مغزي ، به فكر طراحي كفشي براي معلولان افتاد. كفشي كه با حفظ ظاهر ورزشي، بتوان آن را به راحتي به پا كرد و از پا درآورد.