همشهری آنلاین: مسابقات لیگ کوهستان کشور در رشته کراس کانتری بخش آقایان و بانوان برگزار گردید و نفرات برتر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به روی سکو رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان در رشته کراس کانتری صبح روز چهارشنبه (7 مرداد) با شرکت 8 تیم در جنگل النگدره شهرستان گرگان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار گردید و بانوان رکابزن در مسیری بسیار فنی و تکنیکی به رقابت پرداختند که در رده سنی بزرگسالان فرانک پرتو آذر با شایستگی از تیم فستوس کی تی ام اول شد و دو هم تیمی دیگر او، آذردخت محمدی و شادی مرادی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده سنی جوانان شیوا توکلی از تیم فستوس کی تی ام بر سکوی اول ایستاد، محبوبه اوحدی از هیئت قم دوم شد و مریم ترکی از تیم هیئت اصفهان مقام سوم را از آن خود کرد.

در این رقابت‌ها تیم‌های فستوس ترینیکس، فستوس کی تی ام، جاینت ایران، کندوان چالوس، هیئت قم، هیئت اصفهان و هیئت گلستان حضور داشتند.

همچنين صبح روز پنجشنبه (8 مرداد) مسابقات لیگ کوهستان کشور در رشته کراس کانتری بخش آقایان به میزبانی شهرستان گرگان برگزار گردید و بهترین دوچرخه‌سواران ایران در رشته کراس کانتری رقابت سخت و نفس‌گیری را به پایان رساندند و نفرات برتر هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به روی سکو رفتند.

این مسابقات در جنگل‌های النگدره شهرستان گرگان در مسیری که توسط کمیته کوهستان فدراسیون آماده‌سازی شده بود، برگزار گردید كه در رده سنی جوانان علی ظهراب‌زاده و امیرحسین جمشیدیان، هر دو از تیم فولاذ مبارکه سپاهان اول و دوم شدند و محمدحسین اسکندری از تیم ارکید شیراز در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی بزرگسالان فراز شکری از تیم جاینت ایران اول شد، نیما پاشایی از تیم فستوس ترینیکس نایب قهرمان و محسن رمضانی از تیم فستوس کی تی ام نیز سوم شد.