همشهری آنلاین: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت انتخاب رییس این مجلس از مهمترین موارد دستور کار دومین اجلاس‌رسمی چهارمین دوره این مجلس است.

آیت‌الله احمد خاتمی شنبه (10 شهریور)در مصاحبه با ایرناافزود: طرحهای ارجاع شده به کمیسیون آیین نامه ، برنامه‌های جاری، نطق پیش از دستور و دعوت از برخی شخصیت‌های سیاسی برای سخنرانی‌در ارتباط با مسایل ضروری‌از جمله دیگر موارد دستور کار این دوره از اجلاس خبرگان است.

بر اساس اعلام دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ، دومین اجلاس رسمی چهارمین دوره خبرگان رهبری روزهای ‪ ۱۳‬و ‪ ۱۴‬شهریور ماه در محل ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در خصوص افراد مطرح برای ریاست مجلس خبرگان گفت:اطلاع بنده در حد همان مطالبی است که در رسانه‌ها مطرح شده است.

خاتمی در عین حال تاکید کرد : نه اعضای هیات رییسه و نه دبیرخانه قرار نیست در ارتباط با انتخاب رییس مجلس خبرگان نظر داشته باشند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هر کس یک رای دارد و رای خود را به صندوق خواهد انداخت و بنده نیز بنا ندارم تا زمان رای دادن و بعد از آن هیچ مطلبی در این ارتباط بگویم.

آیت‌الله علی مشکینی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری ، ‪ ۸‬مرداد ماه ‪۱۳۸۶‬ به علت بیماری دارفانی را وداع گفت.