همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هرگز اجازه برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها را نداده‌ایم و نخواهیم داد؛ اگر کنسرتی نیز برگزار شود، برخورد می‌کنیم.

به گزارش فارس، دكتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، گفت: اصلاً و به هیچ وجه مساله‌ای با عنوان برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تائید نمی‌شود و هرگز اجازه برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها را نداده و نمی‌دهیم و نخواهیم داد.

وی افزود: برگزاری مراسم مختلف در دانشگاه‌ها در کمیته 3 نفره فرهنگی تائید می‌شود و از طریق دانشگاه‌ها به هیچ عنوان مجوز برگزاری کنسرت نمی‌دهیم.

وزیر علوم، تحقيقات و فناوري عنوان کرد: اگر موردی پیرامون برگزاری چنین مراسمی در دانشگاه‌ها صورت گیرد نیز برخورد می‌کنیم.

  • موضع وزارت علوم در برگزاری مراسم دانشگاهی مطابق مواضع نهاد رهبری است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نيز با بیان اینکه موضع وزارت علوم در برگزاری مراسم دانشگاهی مطابق موضع نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها است، گفت: اگر مساله‌‌ای دور از شأن دانشگاه در مراسم دانشگاهی رخ دهد طبق ضوابط برخورد می‌شود.

سیدضیاء هاشمی در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، گفت: مدت‌ها است که کنسرت‌های مستقل در دانشگاه‌ها برگزار نمی‌شود زیرا مدت‌ها قبل این مساله از سوی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.