همشهری آنلاین: مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی کشور از برگزاری جشنواره فرهنگی و آموزشی اعیاد رضوی در ۱۷ هزار مهدکودک کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، آرزو ذکایی‌فر مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی با اعلام اين خبر گفت: همخوانی‌ (سرود، تواشیح و ...)، تکخوانی (دکلمه، سرود و ...)، نمایش خلاق، نقاشی و کاردستی از رشته‌های این جشنواره فرهنگی و آموزشی است.

وی زیبایی‌های معنوی و فیزیکی حرم مطهر و فضائل اخلاقی امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت شاهچراغ (ع) و علاقه و محبت امام رضا (ع) به کودکان را از موضوعات این جشنواره نام برد و تثبیت، تعمیق و درونی نمودن محبت به ايشان در خردسالان و ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی در بین گروه هدف مهدهای کودک را از اهداف این جشنواره دانست.

مدیرکل امور کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی، ایجاد حس وطن‌دوستی در میان نونهالان و ایجاد مشارکت بین مرتبطین با کودک از جمله والدین، مدیران و مربیان مهدهای کودک، شناساندن ارزش‌ها و شخصیت‌های تاثیرگذار دین اسلام در ایران و تقویت مشارکت‌های بین‌بخشی را از ديگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها عنوان كرد.