همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در چهارمین و آخرین بازی از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به مصاف تیم بلغارستان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ طبق نظر محمد وکیلی ارنج اصلی تیم ملی والیبال ایران در این دیدار را جواد کریمی(پاسور)٬ رسول آقچه‌لی (پشت خط زن)٬ طیب عینی٬ علی‌اصغر مجرد (دفاع وسط)٬ میربابک موسوی٬ امیرحسین اسفندیار (دریافت‌کننده قدرتی) و اسماعیل طالبی (لیبرو) تشکیل داد.

ست نخست دیدار ایران در برابر تیم بلغارستان با نتیجه 25 بر 20 به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

در ست دوم بازیکنان تیم ملی کشورمان که به خوبی حریف را شناسایی کرده بودند شروعی طوفانی داشتند اما بلغارها نیز خود را از پیش بازنده نمی‌دانستند و مقابل نوجوانان ایران دفاع خوبی را از خود نشان دادند، اما نتوانستند مقابل اسپک‌های قدرتمند رسول آقچه‌لی و علی‌اصغر مجرد حرفی برای گفتن داشته باشند.

تمرکز شاگردان وکیلی روی سرویس‌های هدفمند باعث شد تا حریف در دریافت دچار اشتباه شود و امتیازات ملی‌پوشان کشورمان افزایش پیدا کند.

این ست با نتیجه 25 بر 14 به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

در ست سوم ملی‌پوشان تیم بلغارستان نمی خواستد بازنده بازی باشند و کار را پرقدرت شروع کردند.

وکیلی، سرمربی تیم ملی کشورمان در این ست سعی کرد با تعویض‌های به موقع خود مدیریت شاگردانش را در جریان بازی حفظ کند. وی از محمود رسولی به جای میربابک موسوی در ترکیب استفاده کرد.

دفاع روی تور بازیکنان ایران به خوبی در برابر آبشارهای تیم بلغارستان عمل کرد و مانع از امتیازآوری آن‌ها شد، اما در نهايت این ست با نتیجه 28 بر 26 به نفع تیم بلغارستان به پایان رسید.

در ست چهارم تیم ایران اشتباهات ست سوم را برطرف کرده و با قدرت هر چه تمام‌تر کار خود را ادامه داد.

نوجوانان ایرانی در این ست با زدن سرویس‌های قدرتمند سعی کردند مانع از امتیازآوری حریف شوند.

بلغارها که با به دست آوردن نتیجه ست سوم انگیزه بالاتری برای ادامه کار پیدا کرده بودند، به دنبال برد بودند.

امتیازات 2 تیم به صورت پایاپای دنبال می‌شد و بازیکنان ایران در صدد پایان بازی و بلغارها کشاندن دیدار به ست پنجم بودند.

ملی‌پوشان کشورمان که نتیجه ست سوم بازی را به دلیل اشتباهات فردی در امتیازات حساس واگذار کرده بودند، در این ست به خوبی تمامی آن‌ها برطرف کردند و موفق به شکست حریف شدند.

این ست با نتیجه 25 بر 14 به نفع تیم ایران به پایان رسید.