همشهری آنلاین: عضو کمیسیون نظارت و حقوق شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه تخصیص بودجه کافی نیست و همین موضوع مشکلات زیادی را به وجود آورده است، هر چنددولت با کمبود بودجه مواجه است اما باید مطالبات شهرداری را بپردازد.

به گزارش فارس،‌ عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه رسمی این شورا با ارائه تذکری در خصوص تخریب مسکن در بزرگراه شهید رستگار و بزرگراه شهید شوشتری و عدم پرداخت هزینه‌ها، گفت: کمتر از یک سوم کل املاک معارض در بزرگراه شهید رستگار و بزرگراه شوشتری تخریب شده است.

وی افزود: متأسفانه از 194 میلیارد تومان کل قرارداده‌های تنظیمی تنها 79 میلیارد پرداخت شده و 115 میلیارد تومان دیگر باقی مانده است، به عبارتی مسکن مردم تخریب شده اما از پول ان خبری نیست.

عضو کمیسیون نظارت و حقوق شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تخصیص بودجه کافی نیست و همین موضوع مشکلات زیادی را به وجود آورده است گفت: هر چند که دولت با کمبود بودجه مواجه است اما باید مطالبات شهرداری را نیز بپردازد.

جدیدی تاکید کرد: دولت باید 50 درصد از هزینه‌های مترو و کمک به نوسازی بافت‌های فرسوده را پرداخت کند و در این زمینه همراه شهرداری باشد.

وی ادامه داد: تعویض پل سه راه سیمان در بزرگراه امام رضا به دلیل عدم تامین چهار میلیارد تومان بودجه وضعیت مشخصی ندارد و دارای گره ترافیکی است.