همشهری آنلاین: «ژاک اودیار»، فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا گفت: پروژه بعدی‌ام یک فیلم وسترن است که اولین فیلم انگلیسی‌ زبان کارنامه کاری‌ام نیز محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، «ژاک اودیار»، فیلمساز فرانسوی فیلم‌هایی چون «یک پیامبر»، «دیپان» و «ضربان قلب من متوقف شده است» در مصاحبه با رادیو فرانسه درباره برخی جزئیات فیلم بعدی‌اش صحبت کرد.

«اودیار» با فیلم «پیامبر» به اوج شهرت رسید و برنده جوایز معتبری چون نخل طلای کن، بفتای بهترین فیلم غیر‌انگلیسی و سزار بهترین کارگردانی شد.

«اودیار» گفت: پروژه بعدی‌ام یک فیلم وسترن انگلیسی زبان است که «جان سی.ریلی»، بازیگر نامزد اسکار، در آن بازی خواهد کرد. این اولین فیلم انگلیسی زبان کارنامه کاری‌ام است.

این اولین همکاری «اودیار» با یک چهره‌ هالیوودی نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: این فیلم از رمان «برادران خواهر» نوشته «پاتریک د‌ویت» در سال ۲۰۱۱ میلادی ساخته می‌شود و داستان آن درباره دو برادری است که استخدام می‌شوند تا در جریان کشف معدن‌های طلا در کالیفرنیا، یک معدن‌یاب را به قتل برسانند. آنها به سانفرانسیسکو سفر می‌کنند و در آنجا، مردی که در جستجویش بوده‌اند به آنها پیشنهاد بهتری می‌کند.

کتاب «برادران خواهران» که تاکنون در کانادا برنده جوایز زیادی شده، نامش در فهرست کوتاه شده نامزدهای جایزه بوکر من نیز قرار داشته است.

این کارگردان ۶۳ ساله فرانسوی در ادامه گفت: موضوع فیلم جدیدم شبیه به موضوع آخرین فیلمم، «دیپان»، است که می گذشته در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و برنده جایزه نخل طلای کن نیز شد.